Co nowego

Za nami tegoroczny cykl spotkań Pipeline Meetup

grafika podsumowująca cykl Pipeline Meetup

Pipeline Meetup to cykl spotkań organizowany przez Infoshare we współpracy z miastem Gdynia

19.11.2021 r.

Na co należy zwrócić uwagę przy wdrażaniu automatyzacji sprzedaży? Jak nie zostać spamerem w 2021 roku? Na czym polega Community-Led Growth? Jakich błędów unikać w budowaniu partnerstw B2B? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzieli prelegenci tegorocznych bezpłatnych webinarów z serii Pipeline Meetup. 


 
Spotkania pasjonatów i praktyków tech sales
Pipeline Meetup to cykl spotkań organizowany przez Infoshare we współpracy z miastem Gdynia. Założeniem było stworzenie przestrzeni do prezentacji eksperckiej wiedzy i wymiany doświadczeń wśród pasjonatów sprzedaży w IT, praktyków oraz społeczności sprzedaży technologii. Cztery tegoroczne meetupy przyniosły dużą dawkę inspiracji oraz fachowych wskazówek prosto od polskich i zagranicznych specjalistów sprzedaży, startupowców, a także właścicieli firm technologicznych.
 
Praktyka i rady od najlepszych ekspertów
Wszystkie z czterech tegorocznych spotkań cechowała różnorodność tematyczna, a każdy meetup składał się z trzech lub czterech prelekcji. Dotychczas swoim doświadczeniem podzielił się Mike Korba, współzałożyciel platformy User.com, wskazał co należy zautomatyzować w procesach marketingowo-sprzedażowych. Bartosz Majewski, CEO firmy doradczej Casbeg, opowiedział jak sprzedawać, będąc jednocześnie prezesem. Jagoda Lewandowska, założycielka Open Rate, opowiedziała jak nie zostać spamerem w 2021 roku. Z kolei Przemysław Koper, Business Developer Director w Cybercom, odpowiedział na pytanie, czy wideo sprzedaje.
 
W trakcie drugiego spotkania Paavo Pauklin, założyciel Netcorp, opowiedział o największych błędach popełnianych przez Polaków w transakcjach sprzedażowych SaaS ze Skandynawami. Piotr Grządziel, twórca metody Top Personal Branding, zdradził tajemnicę, jak być wpływowym i widocznym. Natalie Luneva, Growth and Team Performance Consultant, pokazała jak można wykorzystać społeczności do rozwoju firmy, a Michał Skurowski, prezes Livespace, wyjaśnił jak przejść na następny poziom w zarządzaniu procesem sprzedaży.
 
Podczas trzeciego Pipeline Meetup Agata Krzysztofik, VP Growth w Piktochart, zaprezentowała różne strategie i plany cenowe w SaaS. Marcin Morawski, Country Marketing Manager w Dell Technologies, opowiedział jak wygląda budowanie zespołu Revenue. Łukasz Maroszczyk z Sygnify przedstawił jak zbudować globalny program ABM w oparciu o social selling, a Ardavan Beigui, założyciel Humane Soft, przekazał kilka cennych lekcji, jak (nie) radzić sobie w działaniach Enterprise Sales.
 
W trakcie czwartego (i ostatniego w tym roku) meetupu Przemysław Simon Stanisz, założyciel NorthStar Consulting Group, wskazał jak znaleźć swoją biznesową niszę. Marek Oczkowski, ekspert odpowiedzialny za budowanie relacji z partnerami biznesowymi w SMSAPI, wyznał grzechy główne popełniane w partnerstwach B2B. Podczas ostatniej tegorocznej prelekcji Anita Toth, Chief Churn Crusher w Anita Toth Inc, opowiedziała jak zastosować strategie firm takich jak Apple czy Amazon, by na dłuższej zatrzymać klientów.
 
Organizatorzy i geneza Pipeline Summit
Pipeline Meetup tworzy Infoshare, organizatorzy największej konferencji technologicznej w CEE. Partnerami głównymi cyklu wydarzeń są miasto Gdynia oraz PPNT Gdynia.
 
Cykl jest siostrzaną marką Pipeline Summit, konferencji poświęconej sprzedaży online, która od 2017 roku corocznie odbywała się w Gdyni. Konferencję, której myślą przewodnią jest konkret, rzetelność i merytoryka, od początku wyróżniał dobór tematów istotnych dla każdego specjalisty od digital sales, ujętych w sposób praktyczny i konkretny. Pipeline Meetup kontynuuje tę myśl w formule skrojonej pod postpandemiczną rzeczywistość.

Oprac. Centrum Obsługi Investora Invest in Gdynia