Jak pracuje Urząd Miasta Gdyni i miejskie jednostki w majowy weekend? Sprawdź komunikat dla mieszkańców
Co nowego

Firmy spotykają się #wGdyni

Druga edycja gry miejskiej dla lokalnych firm zagościła m.in. w hotelu Quadrille i na pokładzie Dragona, fot. Kamil Złoch

Druga edycja gry miejskiej dla lokalnych firm zagościła m.in. w hotelu Quadrille i na pokładzie Dragona, fot. Kamil Złoch

Kolejni reprezentanci lokalnych firm rzucili się w wir przygody i ruszyli w miasto! W Gdyni odbywa się już druga edycja specjalnej gry miejskiej, która prezentuje uczestnikom najważniejsze turystyczne walory i zróżnicowaną bazę hotelową oraz gastronomiczną. Do gry stanęło aż siedem zespołów!

Kilkadziesiąt osób z dokładnie siedmiu firm i instytucji odkrywa tajemnice i rozwiązuje zagadki, które mogą zmienić bieg wydarzeń. Ruszyła po raz drugi innowacyjna gra miejska pod hasłem „Spotkajmy się #wGdyni”, która łączy w sobie turystykę, networking i integrację.

Jeszcze przed południem siedem zespołów, które tym razem włączyły się do gry pojawiło się w malowniczym gdyńskim Hotelu Quadrille. To tutaj tym razem wszystko się zaczęło, a jednocześnie uczestnicy poznali kolejny z obiektów, który współtworzy lokalną bazę hotelową. Uczestników gry przed jej startem powitał Przemysław Dalecki, dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu.

Przemysław Dalecki, dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu, fot. Kamil Złoch


- To, co dzisiaj przed państwem to absolutnie unikalna formuła poznawania miasta. Znając program wiem, że czeka na was wiele atrakcji i emocji. W większości są państwo lokalnymi firmami, ale nie mam wątpliwości, że zobaczą państwo coś nowego. Dziś jestem w tym hotelu, jako gdynianin, po raz pierwszy i jestem zauroczony tym miejscem. Gdynia zawsze ma miejsca, które można odkrywać. Życzę udanej zabawy i miłego spędzenia czasu – mówił Przemysław Dalecki.

Z trolejbusu na pokład i na ląd

Po przywitaniu zespoły przejechały najbardziej „gdyńskim” środkiem transportu z możliwych – nowoczesnym trolejbusem – do Molo Południowego, gdzie czekał na nich rejs turystycznym statkiem Dragon. Tam poznali pierwsze szczegóły dotyczące wyzwań, które czekały na nich podczas gry, a później, już w Hotelu Courtyard by Marriot włączyli się do zabawy.

Z wykorzystaniem tzw. rzeczywistości rozszerzonej rozwiązywali zagadki, szukali haseł i otwierali sejfy w takich miejscach, jak Hotel Nadmorski, Teatr Muzyczny, Muzeum Marynarki Wojennej, Dar Pomorza, Klub Pokład czy Hotel Antares. Tempo gry napędza fabuła przygotowana przez jej autorów. Wśród drużyn tym razem pojawiły się reprezentacje portalu Trójmiasto.pl (broniące tytułu zwycięzców z pierwszej edycji gry), Salonów O’la, Agencji Rozwoju Pomorza, Powiatowego Urzędu Pracy i firm Allcom, SEOgrup oraz Interplastic.

O projekcie


Celem projektu jest promocja turystycznej marki Gdyni, jej atrakcji, organizacyjnych umiejętności turystycznej kadry i gościnności mieszkańców. Pomysłodawcą gry jest firma IF Events, współorganizatorami - członkowie Gdyńskiej Rady Turystycznej i Partnerzy.

Bezpośredni partnerzy w grze ze strony Gdyńskiej Rady Turystycznej to Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej, hotele: Quadrille Hotel & Spa, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, Mercury Gdynia Centrum, Różany Gaj, Nadmorski, Antares, muzea: Muzeum Marynarki Wojennej, Muzeum Miasta Gdyni, Dar Pomorza, restauracje Browar Port Gdynia oraz klub Pokład i Teatr Muzyczny, Riby.pl, Dragon.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 07.10.2019 16:05
  • ikona

    Autor: Kamil Złoch (kamil.zloch@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 08.10.2019 08:13
  • ikonaZmodyfikował: Kamil Złoch
ikona

Zobacz także

Najnowsze