W 2021 roku mieszkańcy odwiedzili nasz serwis ponad pięć milionów razy. Na stronie gdynia.pl najczęściej szukali informacji na temat COVID-19 i gdyńskiego Szczepibusa, ale chętnie czytali też o... nietypowych zaręczynach oraz wydarzeniach kulturalnych w mieście. O tym, co ważnego dzieje się w Gdyni, na bieżąco informujemy nie tylko na naszym portalu i w mediach społecznościowych, ale również w bezpłatnym biuletynie „Ratusz”, który ukazuje się zarówno w wersji drukowanej, jak i online. Portal gdynia.pl tworzymy przede wszystkim z myślą o mieszkańcach. Informujemy o tym, co aktualnie dzieje się w mieście. Piszemy m.in. o nowych inwestycjach, wydarzeniach kulturalnych, edukacji, sporcie i zdrowiu. To tylko niektóre z dostępnych zakładek, które na bieżąco śledzą gdynianie. Na stronie można również zarezerwować wizytę w urzędzie, założyć Kartę Mieszkańca oraz uzyskać niezbędne informacje na temat szczepień i pandemii COVID-19.W minionym roku serwis gdynia.pl zarejestrował ponad pięć milionów odsłon. Mieszkańcy najczęściej szukali informacji związanych ze szczepieniem przeciw COVID-19, sprawdzali kalendarz wydarzeń kulturalnych i dowiadywali się, jak załatwiać sprawy urzędowe.Specjalnie dla mieszkańców powstała zakładka #Gdyniasięszczepi, w której na bieżąco aktualizujemy to, jak wygląda sytuacja epidemiologiczna. Wcześniej zamieszczaliśmy tam również harmonogram kursowania naszego Szczepibusa. Okazuje się, że niezwykłym zainteresowaniem czytelników serwisu cieszył się artykuł o miłości – przeczytało go prawie 3 tys. osób. „Powiedziała „tak”!” to romantyczna historia o gdynianinie, który postanowił poprosić swoją wybrankę o rękę i zrobił to w nieszablonowy sposób. W jednym z najbardziej rozpoznawanych punktów miasta – w oknach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia – umieścił pytanie: „Wyjdziesz za mnie?”. Pomysł przypadł do gustu narzeczonej i powiedziała „tak”.W minionym roku Gdynia zawitała także do Krakowa. Pojechaliśmy tam, aby opowiedzieć o naszym mieście, a konkretnie o odpoczynku i nadmorskim powietrzu jesienią i zimą.Przez kilka dni gościliśmy z gdyńskim pawilonem na krakowskim rynku i zachęcaliśmy krakowian do wizyty nad morzem poza sezonem, czyli jesienią i zimą. Miasto w mediach społecznościowych Gdynia jest również obecna w mediach społecznościowych. Na Facebooku obserwuje nas ponad 167 tys. fanów, na Instagramie – ponad 71 tys., a Twitter to prawie 18 tys. obserwujących. Natomiast na kanale YouTube jest już ponad dwa tysiące materiałów o mieście i jego mieszkańcach.Warto również dołączyć do naszej facebookowej grupy Gdynia w obiektywie, gdzie można dzielić się zdjęciami, które potem – za zgodą autorów – pojawiają się na naszych profilach społecznościowych.Zdjęcia autorów, którzy są członkami grupy Gdynia w obiektywie, co roku trafiają także do kalendarza dołączanego do świątecznego numeru „Ratusza”. W niedzielny poranek można na wszystko spojrzeć z innej perspektywy. Złocista Gdynia czeka na Was????____________Fot. Marek Sałatowski /zdjęcie pochodzi z naszej facebookowej grupy Gdynia w obiektywie pic.twitter.com/3ko667v6Mn — Gdynia (@MiastoGdynia) February 7, 2021 W mediach społecznościowych znajdziecie nas na: Facebooku Instagramie Twitterze YouTubie Instagram Gdynia - 9 zdjęć wyselekcjonowanych przez Best of 2021To dla Was codziennie zbieramy informacje, piszemy, publikujemy, robimy zdjęcia i nagrywamy. Dlatego liczymy na to, że wciąż z nami będziecie.Wasz portal, gdynia.pl Opublikowano: 31.12.2021 07:00 Autor: Magdalena Śliżewska (magdalena.slizewska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 02.01.2022 22:04 Zmodyfikował: Redakcja portalu Gdynia.pl