Pierwsze śniadanie edukacyjne poświecone „Sprzedaży w czasach cyfrowej rewolucji" odbędzie się w piątek 19 czerwca 2015 r. w hotelu Gdynia Waterfront (ul. Jerzego Waszyngtona 19). Wykład ekspercki poprowadzi Paweł Fortuna. W trakcie spotkania uczestnicy spróbują odkryć na nowo czym jest sprzedaż i jak sprawić, żeby sprzedawać jeszcze więcej. Uczestnicy dowiedzą się: - Czym różni się sprzedawca od kupującego na psychologicznym poziomie?- Co to znaczy, że każdy handlowiec kieruje zespołem handlowców?- Dlaczego zachowanie handlowca jest najczęściej czynnikiem wzbudzającym"Nie" w umyśle Klienta?- Co to jest uprzedzanie zamiaru przekonywania i jaki ma wpływ na zachowanieKlienta?- Dlaczego najlepsi handlowcy kwestionują treść szkoleń z technik sprzedażyi mają rację?- Jakie "blokery" należy wyeliminować ze zbioru taktyk handlowych?- Czy handlowcy potrafią pomyśleć prawdę o swoich produktach i Klientach? Program śniadania:- godz. 8.00 - rejestracja uczestników, kawa, śniadanie - godz. 9.00 - powitanie Magdalena Petryniak - niezależny ekspert, dyrektor Grupy SAPR, coach- godz. 9.10 - 10.40 wykład ekspercki - Paweł Fortuna - godz. 10.40 - 10.50 przerwa - godz. 10.50 - 11.30 Biznes 2.0 - o tym jak liderzy biznesu, stają się liderami cyfryzacji case study firmy Raya - godz. 11.30 - 11.55 panel liderów, dyskusja „Nowoczesna firma w cyfrowym świecie, jak przyspieszyć proces cyfryzacji" - prowadzenie: redaktor Dziennik Gazeta Prawna oraz Magdalena Petryniak - godz. 11.55 - 12.10 zakończenie Udział jest bezpłatny. Rejestracja na stronie www.gazetaprawna.pl/konferencje/cyklsniadanedukacyjnych/zgloszeniePatronat nad konferencją objął prezydent Gdyni Wojciech Szczurek. Organizatorem wydarzenia jest Dziennik Gazeta Prawna. Opublikowano: 09.06.2015 00:00 Autor: Michał Kowalski (2011)