To zdecydowanie dobry rok dla Stowarzyszenia Traffic Design. W marcu podbili Nowy Jork, teraz zdobyli trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy i dwie nagrody Polish Graphic Awards. Jest to efekt współpracy gdyńskiego stowarzyszenia z agencją reklamową McCANN Worldgroup przy realizacji kampanii :DobryZnak. Zobacz, nagrany w Gdyni, spot promujący akcję.Promowanie dobrych praktyk szyldziarskich i redesign szyldów drobnych przedsiębiorców to główne założenia kampanii :DobryZnak. Akcja marki Mastercard odbyła się już w kilku miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Lubaczowie i Gdyni.- Cieszymy się, że dzięki współpracy z markami możemy rozszerzać swoje działania i wychodzić z nimi do kolejnych miast w Polsce. To szczególne odwrócenie sytuacji, gdzie kampania reklamowa nie szpeci a podnosi wizualną jakość ulic. Widzimy jak design i projektowanie graficzne mają realny wpływ na przestrzeń publiczną w Polsce – mówi Monika Domańska ze Stowarzyszenia Traffic Design.Statuetki Klubu Twórców Reklamy zostały przyznane w kategorii komunikacji i designu, a nagrody Polish Graphic Awards za szyld i typografię.- Jesteśmy zmęczeni przesytem reklam w przestrzeni publicznej. Doszliśmy do momentu, kiedy stawiamy billboardy nawet na jeziorach. To idealny czas na współpracę marek z artystami i organizacjami pozarządowymi, które robią świetną robotę w terenie, a wsparte kreatywnością agencji, budżetami marketingowymi oraz zainteresowaniem mediów są w stanie jeszcze efektywniej przyczyniać się do zmiany społecznej – podkreśla Domańska.Kolejnym miastem, do którego trafi sześć szyldów zaprojektowanych przez grafików współpracujących z Traffic Design będzie Elbląg. Zdecydowali o tym w głosowaniu internauci.- Akcja :DobryZnak jest projektem innym niż wszystko, co dotychczas robiliśmy. Okazało się, że porozumienie na linii globalna marka – agencja kreatywna – NGO nie tylko jest możliwe, ale sprawia wszystkim mnóstwo świetnej zabawy – dodaje Bartek Klimaszewski, dyrektor kreatywny McCann.Na początku roku :DobryZnak zdobył siedem złotych oraz jedną srebrną statuetkę podczas najważniejszego konkursu reklamowego branży finansowej, czyli New York Festivals Midas Awards. Kampanię nagrodzono w kategoriach: corporate image, point off purchase, public relations, out of home, alternative media, direct response, credit card oraz location-based media. Galeria zdjęć Pobierz galerię Miecze Klubu Twórców Reklamy zostały przyznane w kategorii komunikacji i designu, fot. materiały prasowe STD Pobierz zdjęcie Warunki pobierania Wszelkie prawa do zdjęć lub grafik prezentowanych w ramach portalu, należą do Prowadzącego portal lub do podmiotów z nim współpracujących i podlegają ochronie prawnej. Prowadzący portal zezwala na kopiowanie i przedstawianie utworów jedynie w celach niekomercyjnych oraz pod warunkiem zachowania go w oryginalnej postaci i zachowaniem kontekstu tematu, do którego zostało wykorzystaneprzez redakcję gdynia.pl. Opublikowane materiały powinny zawsze zawierać źródło, czyli adres strony www.gdynia.pl. Na publikowanie utworów w innych celach wymagana jest zgoda właściciela strony czyli Prowadzącego portal. Opublikowano: 11.07.2019 15:20 Autor: _Jan Ziarnicki (j.ziarnicki@gdynia.pl)