Zakończyło się głosowanie na logotyp dla Systemu Roweru Metropolitalnego. Do 18 czerwca mieszkańcy Obszaru Metropolitalnego mogli oddawać swoje głosy na jedną z czterech przygotowanych propozycji graficznej identyfikacji MEVO. Wygrała propozycja agencji brandingowej Engram.
Na zwycięski projekt zagłosowało 36,51% internatów.
– Nasza pierwsza propozycja odzwierciedla rower, ruch oraz pozytywne emocje. Litery e, v, o tworzą czytelny piktogram roweru. Charakterystyczne poziome szeryfy w M oraz w V budują natomiast graficznie wrażenie ruchu i prędkości. Wesoła forma logotypu ze zróżnicowaną wysokością liter odnosi się bezpośrednio do radości i swobody, której doświadczmy podczas jazdy na rowerze – tłumaczy Bartek Kotowicz z agencji brandingowej ENGRAM.
Głosowanie trwało od 8 do 18 czerwca na stronie www.rowermetropolitalny.pl. Każda osoba mogła oddać jeden głos na wybraną propozycję logotypu Mevo.
Szczegółowe wyniki na stronie www.rowermetropolitalny.pl.
Projekt „Budowa Roweru Metropolitalnego OMG-G-S” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Dofinansowanie ze środków unijnych wynosi 17 218 259 zł.
Opublikowano: 25.06.2018 14:56
Autor: Marta Jaszczerska-Zawadzka (m.jaszczerska@gdynia.pl)
Zmodyfikowano: 25.06.2018 14:57
Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz