Od lipca remont Sali Obsługi Mieszkańca i zmiany w funkcjonowaniu urzędu. Szczegóły w komunikacie. 
Numer bieżący

Zmiany w funkcjonowaniu urzędu w związku z remontem

Od 10 lipca Sala Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 będzie nieczynna z powodu remontu.


Remont i reorganizacja wiążą się ze zmianami w funkcjonowaniu urzędu:
  • 10 lipca Sala Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 będzie nieczynna.
  • Prace remontowe rozpoczną się 14 lipca i mają potrwać do końca roku. W tym czasie przestrzeń od wejścia głównego do Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 do łącznika oraz półpiętro będą niedostępne.
  • Mieszkańcy będą mogli złożyć pismo do kancelarii, dokonać opłaty oraz załatwić sprawy, które obsługuje Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Gdyni, w innych pokojach lub lokalizacjach.
  • 10 i 11 lipca wnioski do Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Gdyni, czyli te dotyczące m.in. rejestracji pojazdów, dowodów osobistych czy ewidencji ludności i meldunków, będzie można składać w Centrum Obsługi Mieszkańca w Centrum Riviera (ul. Kazimierza Górskiego 2). Natomiast dowody osobiste gotowe do odbioru będą wydawane w pokoju nr 22 w budynku głównym Urzędu Miasta Gdyni (obok Urzędu Stanu Cywilnego).
  • Od 14 lipca obsługa spraw z zakresu Wydziału Spraw Obywatelskich oraz dwa stanowiska kasowe zostaną przeniesione do lokalu przy ul. 3 Maja 27/31 (dawna siedziba banku PKO na rogu ul. 10 Lutego i 3 Maja). Punkt będzie działać w godz. 7:00-16:00.
Informacja oraz jedna kasa zostaną przeniesione do sali nr 27 w budynku głównym Urzędu Miasta Gdyni. Tam też mieszkańcy będą mogli składać pisma, które zostaną przekazane do kancelarii urzędu.

Ponadto pisma do kancelarii urzędu można przekazywać poprzez wrzutnie w budynku głównym urzędu lub w siedzibie przy ul. 10 Lutego 24. Specjalny punkt będzie też działać w Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości (ul. 10 Lutego 24). Tam również będzie dyżurować pracownik Gdyńskiego Centrum Kontaktu, u którego można przekazać pisma do kancelarii.

Łączny koszt remontu to 3 515 000 zł.

ikona