Społeczeństwo

Ostatni w tym roku Pipeline Meetup już 17 listopada

Ostatni meetup odbędzie się 17 listopada

Ostatni webinar Pipeline Meetup odbędzie się 17 listopada

Jak znaleźć swoją niszę i zacząć stosować sprzedaż opartą na koncie? Jakich błędów unikać w budowaniu partnerstw B2B? Jak zatrzymać klientów na dłużej, biorąc przykład z firm, takich jak Apple i Amazon? Odpowiedzi zaserwują doświadczeni eksperci, a wszystko podczas kolejnego webinaru Pipeline Meetup, który odbędzie się 17 listopada o godz. 17.00 w formule online. Udział jest bezpłatny. 


To już ostatnie w tym roku spotkanie Pipeline Meetup, cyklu stworzonego przez Infoshare we współpracy z Gdynią. Meetupy nastawione na dostarczenie solidnej dawki praktycznej wiedzy i wymianę doświadczeń powstały z myślą o specjalistach działów sprzedaży B2B, założycielach start-upów i właścicielach firm IT.

Chcesz dowiedzieć się, jak we współczesnym świecie sprzedawać technologie? Pipeline Meetup to doskonała okazja, by poznać arkana nowoczesnej sprzedaży business-to-business w IT. Celem projektu jest budowanie zaangażowanej społeczności sprzedaży technologii. Po udziale w spotkaniu uczestnicy mogą kontynuować dyskusje na kanale na Slacku (narzędzie do komunikacji grupowej).

Cztery webinary Pipeline Meetup stanowią zmienioną formę dorocznej konferencji Pipeline Summit, która odbywała się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Ze względu na pandemię wydarzenie zdecydowano się przenieść do sieci, właśnie w postaci cyklu bezpłatnych spotkań. To przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń wokół tematów, takich jak generowanie leadów, automatyzacja sprzedaży, konwersja czy buyers journey.

Poprzednie edycje Pipeline Meetup odbyły się w kwietniu, czerwcu i wrześniu.

Trzech doświadczonych ekspertów na wirtualnej scenie Pipeline


Podczas spotkań Pipeline Meetup swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się zarówno krajowi, jak i zagraniczni eksperci.
Podczas najbliższego wydarzenia Przemysław Simon Stanisz, założyciel NorthStar Consulting Group, ekspert z przeszło 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej, trener i mentor, wskaże, jak znaleźć swoją biznesową niszę i stawiać pierwsze kroki w Account Based Sales. Kolejny z prelegentów – Marek Oczkowski, ekspert odpowiedzialny za budowanie relacji z partnerami biznesowymi w SMSAPI, szczerze wyzna grzechy główne popełniane w partnerstwach B2B. Ostatnia prezentacja będzie należeć do Anity Toth, chief churn crusher w agencji konsultingowej Anita Toth Inc., która wykorzystuje swoje przeszło 20-letnie doświadczenie w badaniach jakościowych, by pomagać firmom SaaS B2B w zwiększeniu ich zysków netto. Anita opowie, jak zastosować strategie gigantów, takich jak Apple czy Amazon, by na dłuższej zatrzymać klientów.

Program Pipeline Meetup #417 listopada o godz. 17.00:
  • godz. 17.10-17.40Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) – I’m LOST! I want to have a niche, but I still sell to everyone (and cannot stop!). Help!
  • godz. 17.40-18.10Marek Oczkowski (SMSAPI) – Spowiedź partnership managera,
  • godz. 18.10-18.40Anita Toth (Anita Toth Inc.) – How to retain customers like a billion-dollar business.
 
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Więcej informacji o programie i rejestracja na stronie: https://www.pipelinesummit.com/meetups/meetup-4.

Organizatorzy i geneza Pipeline Meetup


Pipeline Meetup jest siostrzaną marką Pipeline Summit, konferencji poświęconej sprzedaży online, która od 2017 roku corocznie odbywała się w Gdyni. Od początku wyróżniał ją dobór tematów z zakresu sprzedaży cyfrowej ujętych w sposób praktyczny i konkretny. Powstały w 2021 roku projekt Pipeline Meetup kontynuuje tę myśl w formule cyklicznych spotkań online. Cykl tworzy Infoshare, organizatorzy największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerami głównymi są miasto Gdynia oraz PPNT Gdynia.

  • ikonaOpublikowano: 12.11.2021 15:15
  • ikona

    Autor: Karolina Szypelt (k.szypelt@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 15.11.2021 11:18
  • ikonaZmodyfikował: Karolina Szypelt
ikona