Wystarczy wybrać ulubione miejsce dobrze znane, takie jak: ławka przed blokiem, szkoła, firma, biblioteka, świetlica, albo miejsce wirtualne - profil na Facebooku, strona internetowa (własna, firmy, organizacji). Misją kampanii jest poszerzenie wiedzy o tematy obywatelskie, poznawanie możliwości angażowania się w zmiany własnej dzielnicy i podejmowania aktywnych działań z tym związanych. Misją dodatkową jest aktywizacja mieszkańców do podejmowania realnych działań na rzecz własnych dzielnic. Materiały promocyjne można odebrać osobiście pod adresem ul. Opata Hackiego 17/17a lub pobrać ze strony pulsdzielnicy.info Następnie warto się podzielić efektami działań, bo na aktywnych uczestników czekają upominki.
Koordynatorzy projektu: Aleksandra Mróz Wykusz (aleksandra.mroz@kreatywni.ngo) Adrian Staniszewski (adrian.staniszewski@kreatywni.ngo).
Opublikowano: 04.02.2016 00:00
Autor: Małgorzata Omachel - Kwidzińska (m.omachel@gdynia.pl)