Dwunastu crossfiterów wspiera projekt „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” i odsłania swoje ciało do zdjęć w surowym otoczeniu gdyńskiej torpedowni. W efekcie powstanie kalendarz, w którym wyrzeźbieni modele nie tylko pokażą swoje atuty, ale jednocześnie zostaną ambasadorami ważnej akcji promującej walkę z rakiem piersi. „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” to kolejna edycja kampanii edukacyjnej Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej. Projekt ma zachęcić panów, żeby zadbali o najważniejsze kobiety w ich życiu i włączyli się m.in. w profilaktykę raka piersi, motywując panie do badań. Celem kampanii jest także wsparcie kobiet w walce z chorobą. Zwieńczeniem projektu jest wydanie kolejnej edycji kalendarza „Power of Community 2018” z udziałem crossfitowców, którzy wspierają kampanię i deklarują, że będą systematycznie uprawiać BreastFit. Tym razem planem sesji fotograficznej została gdyńska torpedownia na Babich Dołach, a główni bohaterowie postarali się, żeby wypaść naprawdę dobrze. Akcja będzie także wspierana materiałami instruktażowymi, intensywnymi działaniami na Facebooku i mediach. Projekt „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” wspiera przekaz kampanii „Tu i Teraz” poświęconej kobietom z zaawansowanym rakiem piersi. Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej.Zdjęcia, które zamieszczone będą w kalendarzu zaobaczyć można na stronie www.gdynia.pl Opublikowano: 10.08.2017 09:32 Autor: _Agnieszka Wołowicz-Bińkowska (a.wolowicz@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 10.08.2017 09:40 Zmodyfikował: Agnieszka Wołowicz