Głównym celem projektu „Your market, your region, our Europe” jest zidentyfi kowanie i opisanie charakteru lokalnych targowisk oraz związanych z nimi strategii marketingowych. Kluczowe jest także rozwijanie umiejętności społecznych i komunikacyjnych z wykorzystaniem języka angielskiego. W ramach działań projektowych grupy młodzieży wraz z nauczycielami wyjeżdżają na tygodniowe warsztaty do szkół partnerskich. W marcu odbyło się pierwsze spotkanie w Rydze, które okazało się wspaniałym i wartościowym wydarzeniem, zarówno dla młodzieży, jak i nauczycieli. W maju 2018 roku grupa z klas siódmych szkoły podstawowej jedzie do włoskiej Perugii, a w lutym 2019 kolejna grupa pojedzie na Majorkę. Gdyńska szkoła gościć będzie przedstawicieli szkół partnerskich w maju 2019 roku.
Projekt koordynują i wspierają: Jadwiga Wiśniewska (koordynator projektu), Lidia Kozłowska, Joanna Ginter-Reglińska oraz Urszula Nowak.
Opublikowano: 26.04.2018 11:17
Autor: _Agnieszka Wołowicz-Bińkowska (a.wolowicz@gdynia.pl)