Krajowa Izba Gospodarki Morskiej zaprasza na dwudniowe szkolenie i zajęcia warsztatowe pt.: PUBLIC RELATIONS - NARZĘDZIA MARKETINGU NOWOCZESNEJ FIRMY (zajęcia warsztatowe). Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom najnowszej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem oraz przekazanie podstawowej wiedzy o technikach działań PR w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstw, przygotowanie uczestników do profesjonalnego kształtowania wizerunku własnej firmy i współpracy z mediami. Część warsztatowa szkolenia będzie skupiała się na opracowaniu przez uczestników informacji o firmie i jej działaniach do różnego rodzaju mediów (prasy, radia, telewizji). Przygotowane przez siebie koncepcje informacji uczestnicy będą mogli zaprezentować przed kamerą i sprawdzić się tym samym w wystąpieniach publicznych. Jest ono przeznaczone dla kadry menedżerskiej i specjalistów, którzy odpowiadają w firmie za komunikację i wizerunek firmy na zewnętrz, jak i wszystkich zainteresowanych tematyką Public Relations. Szkolenie odbędzie się w dniach 17-18 czerwca 2005r. Więcej informacji: Izba Gospodarki Morskiej, ul. Armii Krajowej 24, tel. 0 58 782-01-91, 661-53-75, fax.: 058 620-35-54. Informacji udziela Ida Pierzyńska - mail: i.pierzynska@kigm.pl. Opublikowano: 27.05.2005 00:00 Autor: root root (biuro@npc.pl)