Prowadzisz biznes razem z rodziną? Weź udział w bezpłatnym szkoleniu! W ramach cyklu Akademia Dobrej Marki, który jest organizowany przez Agencję Rozwoju Gdyni oraz Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, odbędą się wykłady i warsztaty skierowane do liderów i pracowników firm rodzinnych w Gdyni. Szkolenia zaplanowano w trybie hybrydowym – stacjonarnie i online. Obowiązują zapisy. Gdynia od wielu lat wspiera firmy rodzinne. Nie po raz pierwszy Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości we współpracy z Agencją Rozwoju Gdyni podejmuje działania na rzecz tych przedsiębiorców. W ubiegłych latach przeprowadzono szereg szkoleń i warsztatów, a także zrealizowano badania dotyczące rozpoznawalności, postrzegania firm rodzinnych oraz ich potrzeb. – Rodzinne firmy budują lokalną społeczność i są bezcenną wartością miasta. Historie gdyńskich przedsiębiorców pokazują, jak ogromny potencjał drzemie w lokalnych biznesach. Gdynia od lat wspiera tego rodzaju działalności, inwestując w ich rozwój. W mieście funkcjonują programy wsparcia rodzinnej przedsiębiorczości. Regularnie są organizowane również specjalistyczne szkolenia. Przed nami kolejne z nich. Zachęcam liderów i pracowników firm rodzinnych do skorzystania z tej oferty – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki. W najbliższych tygodniach odbędą się dwa kolejne szkolenia, które powinny zainteresować osoby związane z rodzinnym biznesem w Gdyni.28 września ARG i GCWP zapraszają na wykład i warsztaty na temat budowania wizerunku firmy rodzinnej oraz marki produktu w internecie. Z kolei 1 października odbędzie się szkolenie pn. „Budowanie marek firm rodzinnych społecznie odpowiedzialnych”.Na oba wydarzenia obowiązują zapisy. Aby się zgłosić, należy wysłać e-mail na adres: firmyrodzinne@arg.gdynia.pl. Szkolenia będą prowadzone w formie hybrydowej – zarówno online, jak i stacjonarnie. Spotkania odbędą się w sali multimedialnej gdyńskiego InfoBoksu przy ul. Świętojańskiej 30. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje nt. szkoleń oraz prowadzących je ekspertów. „Budowanie wizerunku firmy rodzinnej oraz marki produktu w internecie. Zabezpieczenie punktu styku użytkownika z marką” Termin: 28.09.2021 10:00–11:00 – wykład stacjonarny i online, 12:00–15:00 – warsztaty stacjonarne. Zakres: Co to są nowe media? Jakie dają możliwości, jakie niosą zagrożenia? Jak zbudować atrakcyjną i bezpieczną platformę internetową? Komunikacja wizualna jako odpowiedź na potrzeby i świadomość odbiorcy, użytkownika. Jak zabezpieczyć punkt styku marki z użytkownikiem? Content marketing (treści, multimedia i ich znaczenie). Na czym polega pozycjonowanie i co na nie wpływa? Jak dbać i zabezpieczyć wizerunek firmy w internecie / opinie. Social media – czy są nam potrzebne, w jakim zakresie, na co zwrócić uwagę? Dostępne formy reklamy internetowej. Prowadzenie: Rafał Czajka – ekspert w zakresie wizerunku w internecie, specjalizuje się w dziedzinie zabezpieczenia punktu styku użytkownika z marką, produktem czy usługą. Wiedzę analityczną i doświadczenie łączy z kreacją oraz designem. Absolwent i wykładowca w Sopockiej Szkole Fotografii. Ekspert Fundacji Firm Rodzinnych z Poznania. Współwłaściciel studia graficznego Spectro oraz portalu internetowego Esopot.pl – Dzień Dobry Sopot. Prowadzi zajęcia z zakresu nowych mediów, zabezpieczenia wizerunku oraz wykorzystania contentu w internecie. Wykładowca WSAiB w Gdyni na kierunku marketing i PR w internecie. Posiada bogate doświadczenia w zakresie e-marketingu miejsc i produktów firm rodzinnych. Współpracował także z branżą turystyczną, m.in. Sopocką Organizacją Turystyczną, Mazowiecką i Pomorską Organizacją Turystyczną. Fan gifów, memów i animacji w relacjach na Facebooku i Instagramie. „Budowanie marek firm rodzinnych społecznie odpowiedzialnych” Termin: 1.10.2021 10:00–11:00 – wykład stacjonarny i online, 12:00–15:30 – ćwiczenia, analiza case study, praca warsztatowa. Zakres: Od czego zależy sukces marki firmy rodzinnej na rynku? – dyskusja. Marketing i branding w paradygmacie ekonomii wartości (społecznej odpowiedzialności) – wprowadzenie. Budowanie marek odpowiedzialnych społecznie w erze cyfrowej – dobre przykłady. Tworzenie tożsamości marek (społecznie odpowiedzialnych) opartych na wartościach – warsztaty. Projektowanie działań w punktach styku marki z wykorzystaniem metodyki design thinking – warsztaty. Podsumowanie i zakończenie warsztatów. Prowadzenie: Adam Mikołajczyk – pasjonat brandingu. Z dziedziną doradztwa marketingowego dla sektora publicznego i prywatnego jest związany prawie 20 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku gospodarka przestrzenna – zarządzanie miastem i regionem oraz akademii The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa). Wykładowca studiów MBA na Politechnice Białostockiej oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Innowacyjna Gospodarka”.Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju firm rodzinnych, organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego. Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oksfordzie oraz City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, marketingowych i promocyjnych w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, województwa małopolskiego, Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego Politechniki Łódzkiej „Zatoka Sportu” itp.Doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski. Od 2017 roku także ekspert i mentor w programach start–upowych takich jak np. „Młodzi w Łodzi – Mam pomysł na start–up”, w którym to w 2018 roku mentorowany przez niego start–up doszedł do finału i otrzymał wyróżnienie w tym konkursie. Opublikowano: 17.09.2021 09:09 Autor: Paweł Kukla (p.kukla@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 19.09.2021 21:34 Zmodyfikował: Redakcja portalu Gdynia.pl