Co nowego

Jak dobrze sprzedawać w sieci, czyli Pipeline Summit

Pipeline Summit przyciągnie kilkuset specjalistów od sprzedaży do PPNT Gdynia, fot. Pipeline Summit

Pipeline Summit przyciągnie kilkuset specjalistów od sprzedaży do PPNT Gdynia, fot. Pipeline Summit

Nadchodzi Pipeline Summit w Gdyni! Digital marketing, online conversion, upsell&retention, lead generation - eksperci-praktycy odsłonią przed uczestnikami wszystkie tajemnice świata cyfrowej sprzedaży. Już 22 stycznia rozpocznie się duża konferencja o sprzedaży B2B online. Trwa sprzedaż biletów.

To już piąta edycja tego wyjątkowego wydarzenia – jak zawsze chodzi głównie o merytorykę, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. Tegoroczny Pipeline Summit w Gdyni nadchodzi wielkimi krokami.

Poinstruują najlepsi


W agendzie tym razem znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjadą do Polski ze swoim wystąpieniem po raz pierwszy, jak Stephen M. Lowisz z 21LEAP, który wyjaśni różnice pomiędzy mierzalnymi cechami sprzedaży, a tym, czego nie widać, a jest skuteczne. Jack Moberger z Appcues pokaże, w jaki sposób wygenerować większą sprzedaż produktów typu low-touch, a z kolei zainteresowani personalizacją doświadczeń swoich użytkowników powinni wysłuchać wystąpienia Brennana Dunna, co-foundera RightMessage.

Nie brakuje również znanych polskich nazwisk. Na scenie Pipeline Summit pojawią się m.in. Agata Mroczkowska z Booksy, Michał Korba z User Engage, Bartosz Majewski z Casbeg i Kasia Michalak z Bee Talents.

Inspiracja dla nowoczesnych sprzedawców


Organizatorzy spodziewają się około 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

Pipeline Summit to okazja do networkingu, fot. Pipeline Summit

- Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia bardzo szybko ewoluujących narzędzi online. Od wielu lat współpracowaliśmy intensywnie z Mickiem Griffinem nad rozwojem Pipeline Summit i cieszymy się, że przy ciągle sporym udziale Micka, dołącza on do kalendarza eventów organizowanych przez infoShare - mówi Grzegorz Borowski, CEO i co-founder infoShare.

Dwa dni wypełnione wiedzą


Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day – to całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała. Wydarzenie odbywa się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Miasto Gdynia jest współorganizatorem Pipeline Summit.

Szczegóły i sprzedaż biletów na www.pipelinesummit.com.

ikona

Zobacz także

Najnowsze