Co nowego

PPNT - najlepiej poinformowany park w Polsce

Od poniedziałku 23 listopada 2009 r. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym działa Infopoint Thomson Reuters - monitor, na którym wyświetlane są najświeższe informacje ze świata. Ten infopoint jest trzecim monitorem Reuters w Polsce.

Infopoint to monitor połączony z komputerem, na którym wyświetlane są najświeższe wiadomości ze świata, zarówno biznesowe i ekonomiczne jak również dotyczące sportu i rozrywki. Na ekranie znajdują się również wskaźniki ze światowych giełd oraz informacje z lokalną prognozą pogody. Informacje dostarczane są przez Thomson Reuters, jedną z największych agencji informacyjnych na świecie. Infopoint pełni przede wszystkim funkcję informacyjną, jednocześnie bawiąc oglądających. Wszystkie wiadomości prezentowane są w języku angielskim.

Thomson Reuters wybrał Pomorski Park Naukowo-Technologiczny ponieważ park jest miejscem, które przyczynia się do rozwoju innowacyjności i transferu technologii nie tylko w skali lokalnej, ale również globalnej. Profil działalności parku pokrywa się z ideą Thomson Reuters, która łączy wiedzę i doświadczenie z innowacyjną technologią, pozwalającą dostarczać najświeższe informacje kluczowym decydentom z branży finansowej, prawnej, podatkowej, księgowej, naukowej, opieki medycznej oraz rynku mediów.

Otwarcie Infopoint w PPNT, fot.: Dorota NelkeDzięki Infopoint innowacyjne firmy mające siedzibę w PPNT mogą na bieżąco śledzić najświeższe wydarzenia ekonomiczne, które mają wpływ na ich partnerów biznesowych jak również na nich samych. Tym samym Pomorski Park Naukowo-Technologiczny potwierdza fakt, iż jest dynamicznie rozwijającym się, biznesowym centrum na mapie Pomorza, które wspiera innowacyjność - mówi Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.

Infopoint w PPNT będzie trzecim w Polsce - jeden z nich zainstalowany jest w Warszawie w budynku Atrium International Business Centre przy Al. Jana Pawła II, drugi w Trójmieście na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. - Jako firma zlokalizowana w Gdyni, czujemy się współodpowiedzialni za to jak postrzegane jest nasze miasto. Patrzymy na to przez pryzmat wewnętrzny, pokazując centrali Thomson Reuters jak bardzo zadomowiliśmy się w Gdyni, z drugiej zaś strony chcemy przyczynić się do promocji Gdyni jako miasta otwartego i przyjaznego dla wszystkich - mówi Jarosław Czarzasty, Dyrektor Oddziału Thomson Reuters w Gdyni. - Thomson Reuters Infopoint to okno na świat pokazujące osobom z Gdyni co dzieje się na świecie, a przyjezdnym spoza Polski pomaga utrzymać kontakt z ich światem codziennym. Lokalizacja w PPNT wynika z profilu tej instytucji, który w pełni pokrywa się z ideą działalności Thomson Reuters.

Na zdjęciu Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek  i Dyrektor Oddziału Thomson Reuters w Gdyni Jarosław Czarzasty,
fot.: Dorota Nelke

ikona

Najnowsze