Co nowego

Re:design i świat wygląda lepiej

Re:design gdyńskiego targowiska z Orłowa z nominacją do Polish Graphic Design Awards // fot. FB Traffic Design

Re:design gdyńskiego targowiska z Orłowa z nominacją do Polish Graphic Design Awards // fot. FB Traffic Design

Projekt re:design gdyńskiego targowiska z Orłowa zdobył nominację w konkursie Polish Graphic Design Awards. Autorami projektu są doskonale znani mieszkańcom Gdyni ludzie z Traffic Design.

„Targowisko Orłowo" zostało nominowane do Polish Graphic Design Awards w kategorii szyld, witryna, tablica lub plansza informacyjna. To kolejna nominacja zespołu Traffic Design, który w ubiegłorocznej edycji, wraz z agencją McCann, został nagrodzony za projekt DobryZnak.
 

Polish Graphic Design Awards


PGD Awards to coroczny przegląd sceny designu. Konkurs poświęcony komunikacji wizualnej zarówno dla profesjonalistów, jak i studentów. To tu liczą się wszystkie dziedziny grafiki użytkowej.
 

Traffic Design


Prowadzą działania projektowe i edukacyjne skoncentrowane wokół estetyki i sztuki w przestrzeni publicznej. Ich flagowym projektem jest Festiwal Traffic Design w Gdyni, który na przestrzeni lat z lokalnej inicjatywy na styku graffiti, street artu i muralizmu przerodził się w wydarzenie łączące działania artystyczno-projektowe, rewitalizacyjne, edukacyjne i społeczne oraz projekt o nazwie re:design.

Na swoim koncie mają kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w innych miastach.

Murale, szyldy, projekty artystyczne realizują całościowo, nadzorując fazę projektową i wykonawczą.
Działają w wielu technologiach takich jak: metaloplastyka, neon, malarstwo.

Wybrane realizacje Traffic Design w Gdyni, zdj. ze strony TD
Wybrane realizacje Traffic Design w Gdyni, zdj. ze strony TD

Sami o sobie mówią:

Jesteśmy organizacją pozarządową, której głównym celem jest działanie na rzecz przestrzeni publicznej, edukacji kulturalnej i artystycznej oraz sztuki użytkowej. Łączymy pasje i umiejętności przedstawicieli różnych zawodów i dziedzin życia społecznego.
Uważamy, że miasto - jego charakter, wygląd i funkcjonowanie - stanowi wspólną sprawę nie tylko samorządu, ale przede wszystkim mieszkańców reprezentujących różne grupy społeczne: przedsiębiorców, rzemieślników, aktywistów, ludzi młodszych i starszych – wszystkich użytkowników przestrzeni publicznej.
Sprzeciwiamy się wizualnej i architektonicznej bylajakości na ulicach oraz wszędobylskiej reklamie. Chcemy propagować społeczną odpowiedzialność za estetykę i dostępność miasta. Pragniemy, by podejmowane przez nas działania były użyteczne i inspirujące a drogę do osiągania naszych celów widzimy nie tylko w miejskich interwencjach, ale również w systematycznych działaniach kulturalno-edukacyjnych.”

Wyniki konkursu PGD Awards poznamy 27 czerwca. Trzymamy kciuki!

Więcej o Traffic Design i ich pracy na stronie i na Facebooku.

  • ikonaOpublikowano: 22.06.2020 10:35
  • ikona

    Autor: Magdalena Śliżewska (m.slizewska@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 22.06.2020 11:40
  • ikonaZmodyfikował: Magdalena Śliżewska
ikona

Zobacz także

Najnowsze