Co nowego

Randki biznesowe w branży eventowej

Warsztaty eventowe „Spotkajmy się w Gdyni 2” // fot. Lechosław Dzierżak

Warsztaty eventowe „Spotkajmy się w Gdyni 2” // fot. Lechosław Dzierżak

Już po raz drugi odbywają się warsztaty eventowe „Spotkajmy się w Gdyni”. Organizatorzy prestiżowych konferencji z kraju przyjechali do naszego miasta, aby poznać jego możliwości i wymienić się ofertami. Organizatorem wydarzenia jest Gdyńska Rada Turystyczna.
 
Tym razem gościmy przedstawicieli 17 firm z Warszawy, Poznania, Krakowa, Olsztyna, i Bydgoszczy. W wydarzeniu bierze udział również 7 firm lokalnych. Podczas spotkań poznają oferty hoteli, restauracji, kawiarni, pubów, centrów konferencyjnych, muzeów, teatrów, szkół wyższych, centrum nauki oraz miejsc do spędzania czasu mających w swojej ofercie atrakcje dla grup.
 
- To wydarzenie, w którym praktycy rozmawiają z praktykami. Chcemy, by efektem tych rozmów była organizacja jak największej liczby wydarzeń w Gdyni. Naszym celem jest uczynienie z Gdyni miasta spotkań. By tak się stało, musimy zachęcić jak największą liczbę firm zajmujących się profesjonalnym organizowaniem eventów do tego, aby organizowali je właśnie w naszym mieście. Pokazujemy im uroki Gdyni i przedstawiamy im konkretne oferty handlowe. Spotykają się one z dużym uznaniem – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.



Gdyńska Rada Turystyczna jest platformą współpracy strategicznej i promocyjnej pomiędzy miastem, a podmiotami działającymi w branży turystycznej na terenie Gdyni. Należą do niej organizatorzy turystyki przyjazdowej, pobytów turystycznych, imprez i konferencji, przedsiębiorcy, uczelnie wyższe kształcące na kierunkach turystycznych, muzea, teatry i lokalny samorząd. Wszyscy mają wspólny cel – przyciągnąć do Gdyni jak największą liczbę atrakcyjnych wydarzeń.
 
- Wspólnymi siłami motywujemy się do tego, aby promować Gdynię i zaprosić do nich gości z różnych zakątków Polski i świata. Chcemy, by nasze miasto było rozpoznawalne jako miejsce, które ma predyspozycje do tego, żeby zorganizować profesjonalną konferencje połączoną z atrakcjami dodatkowymi, kulturalnymi, sportowymi i rozrywkowymi – mówi Agnieszka Nałęcz, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront.
 
Pierwszego dnia warsztatów eventowych „Spotkajmy się w Gdyni” odbyły się randki biznesowe. Lokalne organizacje i firmy przy stolikach prezentowały swoje oferty, a przyjezdni podchodzili do każdej na kilkanaście minut i zapoznawali się z ofertą. Po sygnale dźwiękowym każdy podchodził do kolejnego stolika.
 
- Jestem zaskoczony, że inne miasta nie wpadły na taki pomysł, aby przygotować tego typu ofertę, właśnie dla firm takich, jak my. Często nie wiemy, że w danym miejscu są takie możliwości. Nie wszystkiego możemy się dowiedzieć ze stron internetowych. Tutaj można zadać swoje pytania i dostać spersonifikowane odpowiedzi – mówi Mateusz Kędzia, z Sales Manager Giganci, organizator eventów w całej Polsce.
 
Dzisiaj uczestnicy wybierają się na spacer po Gdyni, podczas którego odwiedzą szereg ciekawych miejsc, a do tych dalej położonych dojadą gdyńskim trolejbusem.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 06.11.2018 12:30
  • ikona

    Autor: Lechosław Dzierżak (l.dzierzak@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 06.11.2018 13:01
  • ikonaZmodyfikował: Lechosław Dzierżak
ikona

Najnowsze