Co nowego

Trzy miasta, jedna destynacja

Mural Tuse stworzony w ramach kampanii „Trzy miasta, jedna destynacja”. Fot. PROT

Mural Tuse stworzony w ramach kampanii „Trzy miasta, jedna destynacja”. Fot. PROT

„Trzy miasta, jedna destynacja” – pod takim hasłem ruszyła kampania Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, która pokazuje, jak dobrze żyje się w Trójmieście oraz prezentuje pomysły, jak spędzać tu czas przez cały rok, niezależnie czy jest się mieszkańcem, czy turystą. Bo Gdańsk, Sopot i Gdynia mogą wspólnie zaoferować przynajmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej.


Po co konkurować i rywalizować, skoro można współpracować? „One for three, three for one (jeden za trzech, trzech za jednego)” – jak śpiewa w nagranym na potrzeby kampanii teledysku gdyński zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tydą.

W klipie przewijają się najbardziej charakterystyczne obrazy z Trójmiasta i jego topowe atrakcje, w tym namalowane specjalnie na tę okazję najnowsze dzieło gdańskiego artysty Piotra Jaworskiego, znanego jako Tuse. Jego mural, który powstał w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 295, uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich naszych miast, które razem tworzą niepowtarzalne miejsce na mapie kraju.



A może według Was w teledysku zabrakło jakiejś miejscówki? Jest jakieś specjalne miejsce w Trójmieście, które Waszym zdaniem powinno być pokazane Polsce, a zostało przez twórców klipu pominięte? Napiszcie o nim, wypełniając formularz na stronie trojmiasto.pomorskie.travel. Najciekawszy opis zostanie nagrodzony voucherem o wartości 600 zł do wykorzystania w hotelu Holiday Inn w Gdańsku.

  • ikonaOpublikowano: 26.05.2021 08:00
  • ikona

    Autor: Przemysław Kozłowski (p.kozlowski@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 29.05.2021 16:15
  • ikonaZmodyfikował: Karolina Szypelt
ikona

Najnowsze