W okresie świąteczno-noworocznym obsługa mieszkańców w Urzędzie Miasta oraz Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania odbywać się będzie w innych niż zwykle godzinach. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami. 24 grudnia - w Wigilię Bożego Narodzenia – nieczynne będą: Sala Obsługi Mieszkańców – w gmachu głównym Urzędu Miasta Gdyni (al. Marsz. Piłsudskiego 52/54), Centrum Obsługi Mieszkańca – w Centrum Riviera (ul. Górskiego 2), Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Gdyni w budynku przy al. Marsz Piłsudskiego 52/54, Kancelaria Ogólna w budynku przy ul. 10 Lutego 24, Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania (w tym kasy) przy ul. Tadeusza Wendy 15, Urząd Stanu Cywilnego w budynku przy al. Marsz Piłsudskiego 52/54. 27-30 grudnia (poniedziałek-czwartek): godziny pracy Urzędu Miasta pozostają bez zmian. 31 grudnia – Sylwester – czynne do godz. 14:00 będą poniższe placówki: Sala Obsługi Mieszkańców – w gmachu głównym Urzędu Miasta Gdyni (al. Marsz. Piłsudskiego 52/54), Centrum Obsługi Mieszkańca – w Centrum Handlowym Riviera (ul. Górskiego 2), Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Gdyni w budynku przy al. Marsz Piłsudskiego 52/54, Kancelaria Ogólna w budynku przy ul. 10 Lutego 24 rejestracja urodzeń i zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego w budynku przy al. Marsz Piłsudskiego 52/54 (zgodnie z harmonogramem odbywają się umówione ceremonie ślubne). 31 grudnia – Sylwester – nieczynne będzie: Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania (w tym kasy) przy ul. Tadeusza Wendy 15. Jednocześnie wrzutnie na dokumenty w obu budynkach Urzędu Miasta czynne są całodobowo.Zachęcamy również do składania dokumentów kanałami elektronicznymi: poprzez ePUAP i Cyfrowy Urząd. To szybki i bezpieczny sposób załatwiania spraw urzędowych. Opublikowano: 17.12.2021 12:30 Autor: Paweł Kukla (p.kukla@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 20.12.2021 09:16 Zmodyfikował: Paweł Kukla