Co nowego

W Gdyni uczą jak zarobić pierwszy milion

Już po raz dziewiąty nastoletni pasjonaci przedsiębiorczości spotykają się w naszym mieście podczas Gdynia Business Week. Przez niemal tydzień, w trakcie intensywnych zajęć prowadzonych w języku angielskim, poznawać będą tajniki świata biznesu od podszewki. Dowiedzą się m.in. jak utrzymać swoją firmę na szczycie nawet w obliczu silnej konkurencji. Po takim treningu pierwszy milion będzie w zasięgu ich możliwości!


Gdynia Business Week to znany już dobrze w Trójmieście, ale także w całej Polsce, program edukacyjny skierowany do młodzieży ponadgimnazjalnej. To propozycja dla tych, którzy pragną zgłębić wiedzę na temat praktycznych aspektów prowadzenia firmy i poznać tajemnice biznesowego sukcesu. Przed setką uczestników, którzy zakwalifikowali się do udziału w wydarzeniu, niepowtarzalna szansa. Przedostatni tydzień wakacji spędzą bardzo pożytecznie – trenując swoją biznesową intuicję pod okiem profesjonalnej kadry ze Stanów Zjednoczonych.

 
Tegoroczna edycja programu trwa od 20 do 25 sierpnia. Pierwszego dnia zajęć, w niedzielę 20 sierpnia, uczestnicy zostali podzieleni na grupy projektowe. Każda z nich ma za zadanie wymyślić innowacyjny, atrakcyjny produkt, dla którego stworzy strategię rozwoju. Jednym słowem – ma wymyślić młodą firmę z dobrym pomysłem na biznes, która będzie w stanie przetrwać wśród konkurencji. Efekty swojej tygodniowej pracy młodzież zaprezentuje w trakcie piątkowych „Targów”. W ich trakcie jury, złożone z przedstawicieli lokalnego świata biznesu, będzie oceniać i nagradzać młode przedsiębiorstwa w kilku wyznaczonych kategoriach.

 
W ciągu sześciu dni wypełnionych po brzegi ciekawymi zadaniami, szkoleniami i kreatywnymi grami, młodzież dowie się, jak zarządzać młodym przedsiębiorstwem, podejmować strategiczne decyzje i realizować skuteczne kampanie marketingowe – mówi Anna Głowacka z Referatu Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Gdyni, jednego z organizatorów programu. – Ze względu na zagranicznych instruktorów, podczas Gdynia Business Week językiem komunikacji jest język angielski – ze szczególnym naciskiem na terminologię biznesową – dodaje.

 
Program Gdynia Business Week realizowany jest na dwóch poziomach – podstawowym i zaawansowanym. Gdynia Advanced Business Week stworzony został z myślą o absolwentach poprzednich edycji, dla których wersja podstawowa programu była pierwszym krokiem w stronę biznesowego rozwoju.

 
Wydarzenie organizowane jest przez Urząd Miasta Gdyni we współpracy z Foundation for Private Enterprise Education, która już od ponad 40 lat realizuje amerykańską wersję kursu – Washington Business Week.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 22.08.2017 07:00
  • ikona

    Autor: Barbara Betlejewska (b.betlejewska@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 22.08.2017 11:44
  • ikonaZmodyfikował: Agnieszka Wołowicz
ikona

Najnowsze