Co nowego

Zapraszamy do Przyjaznego Urzędu. Również w wersji on-line

02.10.2017 r.

174 sprawy, które załatwisz on-line, wirtualny urzędnik i możliwość wyrobienia elektronicznego podpisu. To tylko niektóre z udogodnień, jakie oferuje Urząd Miasta Gdyni swoim klientom. A jeśli sprawę trzeba załatwić osobiście – również nie stanowi to problemu i każdy powinien zdążyć. Sala Obsługi Mieszkańca otwarta jest bowiem w tygodniu do godziny 18.00 oraz w soboty. Między innymi za te udogodnienia Urząd Miasta Gdyni otrzymał niedawno prestiżową nagrodę „Przyjazny Urząd”.

Zobaczmy, jak w praktyce działa załatwianie wybranych spraw w gdyńskim Urzędzie Miasta.




Załatwianie spraw przez internet, udogodnienia dla mieszkańców, okienka otwarte w przystępnych godzinach, przyjazna obsługa - to między innymi za to gdyński Urząd Miasta zwyciężył w Ogólnopolskim Konkursie o Znak Jakości „Przyjazny Urząd”. Wręczenie statuetek odbyło się podczas gali w pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnej 19 września. Organizatorem konkursu jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości z Katowic. Kapituła, w której skład wchodzą eksperci i naukowcy, postanowiła wyróżnić gdyński Urząd za „ciągłą chęć podnoszenia standardów jakościowych i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta”.

  • Ceremonia przyznania Gdyni tytułu Przyjazny Urząd
  • Ceremonia przyznania Gdyni tytułu Przyjazny Urząd
  • Ceremonia przyznania Gdyni tytułu Przyjazny Urząd
  • Ceremonia przyznania Gdyni tytułu Przyjazny Urząd