
Szpitale Pomorskie przygotowały praktyczne informacje dla rodzin oraz bliskich osób pacjentów chorych na koronawirusa. // fot. pexels.com
23.11.2020 r.
Członek Twojej rodziny jest hospitalizowany z powodu COVID-19? Szpitale Pomorskie przygotowały praktyczne informacje dla rodzin oraz bliskich osób pacjentów chorych na koronawirusa.
SZPITAL MORSKI IM. PCK W GDYNI
Informacji o miejscu hospitalizacji pacjenta/piętrze można uzyskać pod nr tel. 58 72 60 310.Informacji o stanie zdrowia pacjenta hospitalizowanego z powodu COVID-19, udziela lekarz po uzyskaniu od osoby dzwoniącej nr PESEL pacjenta i weryfikacji dokumentacji medycznej pod kątem osób wskazanych przez pacjenta do uzyskania informacji o jego stanie zdrowia:
- 58 72 60 490 dotyczy pacjentów hospitalizowanych na piętrze I
- 58 72 60 225 lub 58 72 60 319 dotyczy pacjentów hospitalizowanych na piętrze II
Przesyłki rzeczowe dla pacjentów leczonych w Oddziale Zakaźnym Szpitala Morskiego im. PCK, można pozostawiać w Izbie Przyjęć Zakaźnej Szpitala budynek nr 9 codziennie w godzinach 8:00-18:00.
Przesyłka musi być opisana:
- Nazwa Oddziału i piętro na którym przebywa Pacjent
- Imię i nazwisko Pacjenta
- Data urodzenia Pacjenta
SZPITAL SPECJALISTYCZNY F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
Informacji o stanie zdrowia pacjenta hospitalizowanego z powodu COVID-19, udziela lekarz po uzyskaniu od osoby dzwoniącej nr PESEL pacjenta i weryfikacji dokumentacji medycznej pod kątem osób wskazanych przez pacjenta do uzyskania informacji o jego stanie zdrowia: 58 57 27 479 lub 471 lub 581.
W przypadku istotnego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, lekarz niezwłocznie poinformuje telefonicznie osobę, wskazaną przez pacjenta.
Przesyłki rzeczowe dla pacjentów leczonych w Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie, można pozostawiać w Holu Głównym Szpitala (Punkt Informacyjny), codziennie w godzinach 8:00-18:00.
Przesyłka musi być opisana:
- Nazwa Oddziału, na którym przebywa Pacjent
- Imię i nazwisko Pacjenta
- Data urodzenia Pacjenta
Opublikowano: 23.11.2020 14:13
Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl)
Zaktualizowano: 23.11.2020 14:29
Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz