Z zakupów na telefon mogą skorzystać seniorzy w wieku 65+, a także osoby chore i samotne. / fot. mat. prasowe
17.04.2020 r.
Mimo, że obliczu pandemii wiele instytucji i osób prywatnych włącza się w pomoc potrzebującym, skala potrzeb jest ogromna i stale rośnie. W okolicy nie brakuje osób starszysz, obarczonych chorobami i pozbawionych kontaktu z bliskimi. Akcja “zakupy na telefon” skierowana jest przede wszystkim do seniorów w wieku 65+, najbardziej narażonych na zakażenie i mających największe trudności w samodzielnym dokonywaniu zakupów. Ma ona usprawnić proces zaopatrywania się w produkty pierwszej potrzeby - towary spożywcze, środki czystości i artykuły higieniczne.
W jaki sposób zamówić zakupy?
- zadzwoń na infolinię pod nr 662 789 294 (w godz. 10:00-18:00),
- złóż zamówienie na potrzebne produkty dostępne w ofercie sieci sklepów Auchan. Możliwy jest także zakup towarów z pozostałych czynnych sklepów, zlokalizowanych w Centrum Riviera, takich jak drogerie i apteki.
- płatność za zakupy możesz uregulować z góry (przelewem) lub przy odbiorze (w tym przypadku preferowane są bezdotykowe płatności kartą, ale istnieje również możliwość zapłaty gotówką),
- w ciągu 24h kurierzy dostarczą zamówienie pod wskazany adres. Kurierzy wyposażeni są we wszelkie środki ostrożności - maseczki, rękawiczki, żele antyseptyczne i odkażane terminale.
Jeśli potrzebujesz pomocy w zrobieniu zakupów lub znasz osobę, której moglibyśmy pomóc, daj znać i zadzwoń pod numer: 662 789 294.
Regulamin akcji #PomocnaDłońRiviery
Opublikowano: 17.04.2020 12:14
Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl)
Zaktualizowano: 17.04.2020 12:57
Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz