Gdynia Innowacyjna

SPEAK IN_SD – projektuj zmiany!

mat. prasowe

mat. prasowe

09.03.2020 r.

Jeśli skrót SD kojarzy ci się co najwyżej z kartami pamięci, to pora... poszerzyć swoje horyzonty! Service Design to jedna z branż przyszłości. Tego, jak funkcjonuje i jak się w niej odnaleźć będzie można dowiedzieć się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia. Jak rozpocząć proces zmian w organizacji, jaka jest rola projektanta w firmie, jak stworzyć zespół, gdy są ograniczone zasoby pracowników, czym się inspirować przy poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju - odpowiedzi na te pytania poszukamy w czasie dwudniowej konferencji SPEAK IN_SD, wypełnionej wiedzą i praktycznymi warsztatami.

KIEDY: Uwaga! Nastapiła zmiana terminu: 6-7.10.2020 (środa, czwartek), w godz. 9:00-16:00
GDZIE: PPNT Gdynia, budynek III
WSTĘP: wolny, obowiązuje rejestracja przez stronę internetową


Dzień 1. Początki (6.10.2020)


Dzisiejszy sukces sprzedażowy zapewnia firmom nie tyle wyjątkowy produkt czy brak konkurencji, ale przede wszystkim niepowtarzalne doświadczenia użytkownika – te, które towarzyszą mu w trakcie, przed i po skorzystaniu z usługi. Dlatego dbanie o pozytywne doświadczenia użytkownika/ klienta staje się największą przewagą konkurencyjną. W jaki sposób zaprojektować zatem coś tak nieuchwytnego jak usługa i wrażenia?

Projektowanie usług (service design) dąży do stworzenia usługi, która zapewni jak najlepsze doświadczenia użytkownikom, nie zapominając o efektywności ich świadczenia i potrzebach usługodawców. Ale wyróżniające się marki nie tylko odpowiadają na potrzeby swoich konsumentów, a wręcz włączają ich w współtworzenie rozwiązań.

O projektowaniu doświadczeń warto pamiętać nie tylko w firmach usługowych. Firmy produkcyjne, by zyskać przewagę konkurencyjną i utrzymać się na rynku, również powinny rozszerzyć swoje myślenie o produkcie, obudowując go satysfakcjonującą dla klientów usługą. Na konferencji SPEAK IN_SD nie tylko zainspirujesz się wiedzą, słuchając ekspertów i praktyków, ale dowiesz się także , w jaki sposób wykorzystać te procesy w projektowaniu i wdrażaniu usług.

Dla kogo?


  • dla osób doświadczonych, ale też zupełnie początkujących
  • dla tych, którzy już projektują lub dopiero przymierzają się do wprowadzenia zmian w swoich firmach, organizacjach lub instytucjach
  • dla przedsiębiorców, badaczy i projektantów produktów i usług, dla pracowników startupów i dużych organizacji, studentów kierunków związanych z badaniami i projektowaniem
  • dla wszystkich entuzjastów projektowania usług, którzy chcą uporządkować lub pogłębić swoją wiedzę

Czego się dowiesz?


  • jaka jest rola projektanta?
  • jak zaczynać zmiany w organizacjach?
  • jak wykorzystać trendy w swoim biznesie?
  • jak budować zespoły, nawet gdy pracujesz w małym startupie?
  • jakie są doświadczenia praktyków?
  • jak poradzić sobie z oporem w organizacji?

Dzień 2. Warsztaty (7.10.2020)


CALL FOR PAPERS! Chcesz podzielić się swoją wiedzą w czasie drugiego dnia konferencji? Zgłoś się poprzez formularz na stronie internetowej: bit.ly/call-for-papers_SD