1361 (1061) 2019-04-05 - 2019-04-11

Gdynianie polubili MEVO!

Ruszył system roweru metropolitalnego MEVO. W pokonywaniu kolejnych kilometrów pomoże elektryczne wspomaganie napędu. Wszystkie niezbędne informacje znajdziemy na stronie internetowej rowermevo.pl.

Rejestracja
Aby korzystać z Systemu MEVO, należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.rowermevo.pl/rejestracja lub w aplikacji mobilnej MEVO i zaakceptować regulamin. Zapłacić opłatę inicjalną oraz wybrać i uregulowac plan taryfowy (kto nie chce wybierać planu taryfowego, będzie korzystał z oferty „Opłata minutowa”).
Kliknij w link przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji, dzięki czemu zweryfikujesz swoje dane i wraz z zaksięgowaniem wpłat, aktywujesz konto.
Rejestracji można dokonać również dzwoniąć do Biura Obsługi Klienta, czynnego przez całą dobę pod nr. tel. 58 350 20 20.

Abonament
Zaloguj się na stronie www.rowermevo.pl/login lub w aplikacji mobilnej MEVO, następnie sprawdź stan konta. Posiadane środki powinny pokryć wartość abonamentu, z którego chcesz skorzystać. Masz za mało środków? Skorzystaj z „Doładuj konto”. W zakładce „Abonamenty” znajdziesz opis taryfy. Zdecyduj, z której chcesz skorzystać, wybierając opcję „Aktywuj”.
Jeśli nie wybierzesz planu, będziesz korzystać z oferty „Opłata minutowa” – zapłacisz 10 gr za każdą rozpoczętą minutę.
Regulować płatności na koncie można: blikiem, kartą lub przelewem internetowym.
UWAGA: W przypadku wybrania metody płatności za pomocą przelewu internetowego, zostanie wygenerowany indywidualny jednorazowy tytuł transakcji dedykowany dla konta użytkownika, istotny dla poprawnego zaksięgowania wpłaty.
Wypożycz rower i jedź
Skorzystaj z aplikacji mobilnej MEVO lub sparowanej wcześniej z kontem karty zbliżeniowej RFID. Podejdź do wybranego roweru i za pomocą aplikacji mobilnej MEVO zeskanuj kod QR umieszczony z tyłu roweru lub zbliż kartę RFID do czytnika na rowerze, który znajduje się obok kodu QR.
Wypożyczenie zacznie się wraz z automatycznym otwarciem blokady o-lock. Podczas zwalniania blokady usłyszysz charakterystyczny dźwięk.
W przypadku braku takiej możliwości, można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta czynnym całą dobę pod nr. tel. 58 350 20 20.
Zwróć albo zaparkuj rower
Zabezpiecz rower poprzez ręczne zapięcie blokady o-lock, znajdującej się na tylnym kole. Zwróć rower na jednej ze stacji MEVO, albo w innym dowolnie wybranym miejscu w obszarze funkcjonowania systemu MEVO. Unikaj miejsc trudnodostępnych, takich jak osiedla zamknięte czy prywatne posesje oraz należących do strefy niedozwolonej (np. okolice zbiorników wodnych, plaża, brzeg morski).
Zwrot poza stacją kosztuje dodatkowe 3 zł. Za to zwrócenie roweru na stację MEVO będzie premiowane bonusem: 2 zł.
Aby zrobić sobie przerwę, skorzystaj z opcji „Zaparkuj” dostępnej w aplikacji mobilnej MEVO w zakładce „Moje wypożyczenia” i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie telefonu.

ikona