Co nowego

Branża kreatywna i IT w pomysłach na biznesplan

Gdyński Biznesplan przyniósł w tym roku ponad 30 konkretnych wizji na własną firmę, mat. prasowe

Gdyński Biznesplan przyniósł w tym roku ponad 30 konkretnych wizji na własną firmę, mat. prasowe

17.04.2019 r.

Wiedzą, jak ma nazywać się ich przyszła firma, w jakiej branży chcą działać i mają na to gotowy plan – zakończył się kolejny ważny krok „Gdyńskiego Biznesplanu”, czyli nabór tytułowych dokumentów! Jury oceni 32 pomysły, a następnie wybrani finaliści będą mieli szansę przekonać do siebie jurorów na spotkaniach.

Konkurs „Gdyński Biznesplan” wkracza w decydującą fazę – po wstępnej selekcji i całym pakiecie szkoleń wyjaśniających, jak prowadzić własną firmę uczestnicy przelali swoje pomysły na papier. Tym samym rozpoczyna się rywalizacja o udział w etapie finałowym i możliwość prezentacji swojej wizji przed konkursowym jury.

Jak informują organizatorzy konkursu, wpłynęły dokładnie 32 gotowe biznesplany od 33 uczestników. Co wśród nich? Studenci w dużej mierze planują działalność gospodarczą w tzw. branżach kreatywnych, sporą popularnością cieszą się pomysły na firmy związane z aplikacjami i stronami internetowymi, pojawiło się też dużo propozycji z branży gastronomicznej.

Wszystkie biznesplany trafią teraz pod ocenę konkursowego jury. Do 20 maja zostanie spośród nich wyłoniona czołówka najlepszych i najbardziej dopracowanych, których autorzy zostaną finalistami „Gdyńskiego Biznesplanu”.

Kilka dni później, 24 maja spotkają się z członkami jury i będą mieli ostatnią szansę na przekonanie ich do swoich pomysłów. - Bądźcie czujni, nie wyłączajcie telefonów i sprawdzajcie pocztę. Może to do Was zadzwonimy z zaproszeniem do zaprezentowania swojego pomysłu na żywo – informują organizatorzy „Gdyńskiego Biznesplanu”. Zwycięzców całego konkursu poznamy 6 czerwca, podczas uroczystej gali. Przypomnijmy, że główna nagroda to 30 000 złotych!

W załączniku znajduje się lista z nazwiskami uczestników, który złożyli w terminie gotowe biznesplany.

Więcej informacji na facebooku „Gdyńskiego Biznesplanu” i na stronie Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.