Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłosił konkurs pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego”(edycja 2019). Urząd Miasta Gdyni zamierza wystąpić z wnioskiem o przyznanie dotacji w imieniu właścicieli obiektów na terenie Gdyni, którzy w 2019 r. planują usunąć z terenów swoich nieruchomości odpady zawierające azbest. Dofinansowanie może być udzielone na realizację zadań związanych z demontażem, zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest, znajdujących się na nieruchomościach na terenie Gdyni i objętych „Programem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Gdyni”. Przewidywana kwota dofinansowania kosztów kwalifikowanych wyniesie: Nie więcej niż 600 zł za tonę odpadu zawierającego azbest, jeżeli na zadanie składają się łącznie: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadu, Nie więcej niż 300 zł za tonę odpadu zawierającego azbest, jeżeli na zadanie składa się wyłącznie transport i unieszkodliwienie odpadu. Dofinansowaniem mogą być objęte obiekty, których właściciele:- wyrażą chęć realizacji inwestycji w 2019 r.- zapewnią środki własne na realizację zadania w zakresie demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest oraz wykonania nowego poszycia dachu, elewacji itp.- złożą do Wydziału Środowiska Urzędu Miasta Gdyni stosowny wniosek w terminie do 16 lipca 2019 r. Wszelkie informacje na temat dofinansowania można uzyskać pisząc na adres email: wydz.srodowiska@gdynia.pl lub pod numerem tel. 586688473.Zachęcamy do składania wniosków. Informacje, z którymi należy się zapoznać przed złożeniem wniosku:- Konkurs WFOŚiGW w Gdańsku AZBEST 2019- regulamin konkursu WFOŚiGW w Gdańsku - obowiązki oferenta i wykonawcy prac- uchwała nr XI/213/15 RADY MIASTA GDYNI z 26 sierpnia 2015 roku Opublikowano: 27.06.2019 09:27 Autor: Agata Lipińska (a.lipinska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 27.06.2019 09:29 Zmodyfikował: Agata Lipińska