Co nowego

O cyfrowej sprzedaży na Pipeline Summit

Zdjęcie z poprzedniej edycji Pipeline Summit // fot. materiały archiwalne

Zdjęcie z poprzedniej edycji Pipeline Summit // fot. materiały archiwalne

Jak budować proces sprzedaży i w jaki sposób pozyskać klientów o wysokiej wartości? Jak zwiększyć przychody w firmie? Jak zdobyć pierwszych użytkowników i ich zatrzymać? Tego wszystkiego i jeszcze więcej będą mogli dowiedzieć się uczestnicy konferencji Pipeline Summit. To dwa dni praktycznych prezentacji o tematyce szeroko pojętego zagadnienia digital sales, które wygłoszą międzynarodowi prelegenci. Kolejna edycja Pipeline Summit odbędzie się 8 i 9 października w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Zainteresowani uczestnictwem w konferencji mogą się już zgłaszać – rejestracja trwa.

Pipeline Summit to dwa dni wypełnione wiedzą. Na konferencji eksperci sprzedażowi wygłoszą prelekcje na temat sprzedaży online. Zdradzą podczas nich swoje sekrety i recepty na sukces. Przedsiębiorcy prowadzący własny biznes, którzy wezmą udział w konferencji, poznają tam m.in. sposoby na zwiększanie skali działalności firmy, strategie zagranicznych grup na prowadzenie biznesu czy odkryją nowe narzędzia online, które mogą im pomóc w prowadzeniu biznesu.

Z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem będzie się dzielić 14 prelegentów z Polski i zagranicy. Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in.: Agata Krzysztofik z Piktochart, która ma bogate doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach jak Google, SimScale oraz Groove; Yam Regev - współzałożyciel Zest.is - szybko rozwijającej się platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów i Łukasz Maroszczyk z Signify, który współpracował z Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company, wprowadził też Social Selling do globalnego ekosystemu firmy.

Eksperci przekażą uczestnikom merytoryczną i użyteczną wiedzę. Opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż, posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego doświadczenia. Zaprezentują strategie i taktyki umożliwiające szybszy wzrost przychodów. Powiedzą też o tzw. zwinnej sprzedaży i content marketingu opartym na sprzedaży społecznościowej.



Konferencja Pipeline Summit odbędzie się 8 i 9 października w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. To już piąta edycja tego wydarzenia, a gości ono w Gdyni po raz trzeci. Pierwszy dzień to część konferencyjna. Drugi to część warsztatowa, która pozwoli pogłębić umiejętności uczestników.

Udział w konferencji jest płatny. Zainteresowani przedsiębiorcy mogą już kupić bilet na to wydarzenie. Wejściówki są do nabycia poprzez stronę internetową Pipeline Summit.

Szczegółowy program i pełna lista prelegentów znajduje się tutaj.

  • ikonaOpublikowano: 23.09.2019 08:00
  • ikona

    Autor: Redakcja portalu Gdynia.pl (wydz.komsp@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 23.09.2019 15:33
  • ikonaZmodyfikował: Paweł Kukla
ikona

Najnowsze