Gdynia innowacyjna

Jak kreować swój biznes?

Gdynia Kreatywna 4 // mat.prasowe

Świat idzie do przodu, a gospodarka oparta na kreatywności powoli staje się faktem. 24 listopada w Muzeum Miasta Gdyni odbędzie się konferencja w ramach projektu Gdynia Kreatywna. Będzie to kopalnia wiedzy i inspiracji dla tych, którzy chcą działać lub już działają w branżach kreatywnych. 

Dla kogo jest Gdynia Kreatywna 4?

- Dla osób przedsiębiorczych działających w obszarach kreatywnych. Dla przedsiębiorców prowadzących swoją firmę w branży kreatywnej, freelancerów, osób planujących swój biznes oraz tych, którzy szukają inspiracji. Podczas konferencji zostaną przedstawione aktualne tematy, zgodne z bieżącymi trendami i zapotrzebowaniem rynku. Chcemy wskazać w jakich nowych obszarach mogą poruszać się przedsiębiorcy w branży kreatywnej, a także wskazać na istotny trend jakim jest współpraca z freelancerami, posiadającymi swoje działalności gospodarcze – mówi Monika Antkowiak z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.
 
Organizatorzy nie zapomną także o social mediach, wskazując na nie, jako istotne narzędzie promocji firm z branży kreatywnej. Pojawi się temat o tym, jak pracując z jednego miejsca współpracować z firmami na całym świecie zgodnie z ideą "myśl globalnie, działaj lokalnie" oraz o przewadze konkurencyjnej działalności opartej na pasji i “design thinking”.

- Chcemy sprawdzić, czy jest miejsce na rynku dla kolejnych firm w branży kreatywnej i poszukać tendencji, które będą stały u podstaw biznesu w przyszłości – dodaje Dorota Cząstka ze Studia Kreatywnego HIDAY, które w tym roku realizuje gdyński projekt.


 
Tematy tegorocznej konferencji:

- „Znaczenie brandingu dla małej firmy - czy od razu potrzebuję identyfikacji wizualnej” - Patryk Hardziej,
- „Pozycjonowanie i reklama w Google dla małej firmy kreatywnej - wybór, czy obowiązek" - Łukasz Chołyst,
- „Co dzisiaj oznacza luksus - Kreatywność jako istotny element rynku dóbr luksusowych" - Karolina Gadzimska,
- „Rzecznik, czy ambasador marki - jak social media zmieniły branżę PR?" - Justyna Komorek,
- „Jak oni kupują - o tym jak pokolenie Millenialsów wpływa na komunikację marek" - Joanna Skorupska,
- „Czy potrzeba nam jeszcze więcej marek? Polska Moda wczoraj i dziś" - Harel i Michał Zaczyński,
- „Jak wejść na światowy rynek mody tworząc w Polsce" - historia marki MISBHV - Patrycja Szklarczyk,
- „Jak tworzyć markę, aby wyróżnić się na rynku" - panel dyskusyjny z udziałem zaproszonych gości.

Harmonogram wydarzenia:

9.00 - 9.50 - rejestracja
9.50 - start wydarzenia
10.00 - 17.30 - prelekcje zaproszonych gości
10.00 - 16.00 - konsultacje biznesowe
17.30 - 19.00 - panel dyskusyjny
 
Do zobaczenia już 24.11.2018 (sobota) w godzinach 10.00-19.00 w Muzeum Miasta Gdyni.
Udział w konferencji jest bezpłatny, obowiązują zapisy.
Więcej informacji i zapisy na: www.gdyniaprzedsiębiorcza.pl, facebook.com/gdyniaprzedsiebiorcza.