Wsłuchują się w głos klientów i budują wizerunek ich firm. Z pasją przygotowują grafiki, materiały wideo, strony internetowe czy strategie marketingowe. Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych. Dorota i Kacper Cząstkowie, właściciele agencji kreatywnej Hiday, są bohaterami kolejnego odcinka cyklu „Wtorki z Rodzinnymi”. To seria krótkich filmów o wyjątkowych lokalnych firmach – zarówno tych wielopokoleniowych, jak i tych, które dopiero rozwijają skrzydła. Historia ich biznesu rozpoczęła się w 2013 roku. Wtedy stworzyli markę odzieżową, którą samodzielnie promowali. To, co robią, od początku robiło wrażenie na innych. Klienci doceniali nie tylko ich produkty, ale również to, w jaki sposób budują wizerunek firmy. Dlatego małżonkowie postanowili działać i robić coś więcej. W 2015 roku wraz ze wspólnikami założyli agencję kreatywną. Zajmują się marketingiem i specjalizują się w nietypowych rozwiązaniach. Dorota i Kacper Cząstkowie, właściciele studia Hiday, opowiadają o swoim rodzinnym biznesie w jedenastym odcinku drugiej edycji cyklu „Wtorki z Rodzinnymi”. Małżonkowie cenią swoją pracę za jej dynamikę. Podkreślają też, że za sukcesem ich firmy stoi lojalność i zaufanie. Kacper odpowiada za aspekty estetyczne. Z kolei Dorota zajmuje się sprawami organizacyjno-biznesowymi. W ten sposób się uzupełniają. Studio kreatywne Hiday mieści się przy ul. Hryniewieckiego 10 (budynek 25). Firma oferuje kompleksowe usługi marketingowe. Kilkuosobowy zespół tworzy grafiki, strony internetowe, reklamy czy materiały wideo. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami klientów. W ofercie są również usługi e-commerce oraz przygotowywanie profesjonalnych strategii marketingowych dla danego przedsiębiorstwa. Więcej informacji na temat działań studia można znaleźć na stronie internetowej lub facebookowym profilu firmy. – Firmy rodzinne są bezcenną wartością miasta. Warto je znać i wiedzieć o nich więcej. Historie gdyńskich przedsiębiorców pokazują, jak ogromny potencjał w nich drzemie. Można się o tym przekonać, oglądając filmy, w których opowiadają o swojej działalności. Zachęcam do zapoznania się z historiami lokalnych, rodzinnych firm i wspierania ich – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki. „Wtorki z Rodzinnymi” to miejska akcja promująca lokalne firmy, które na stałe wpisały się w gdyński krajobraz. W ramach drugiej edycji cyklu powstało 12 krótkometrażowych filmów. Głównymi bohaterami są lokalni przedsiębiorcy oraz ich rodziny. Dzięki materiałom można poznać kilka pokoleń osób, które na miejsce prowadzenia własnego biznesu już wiele lat temu wybrały Gdynię. Nie brakuje również historii młodych, pierwszopokoleniowych firm działających w naszym mieście. Materiały są dostępne na stronie internetowej i facebookowym profilu Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz gdyńskim kanale YouTube. Projekt realizują Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Agencja Rozwoju Gdyni.Przypomnijmy, że filmowy cykl ruszył w połowie grudnia 2020 roku. W pierwszej odsłonie zaprezentowano 20 gdyńskich firm rodzinnych. We wtorek, 10 maja br. wystartowała druga edycja cyklu. Otworzył ją materiał poświęcony restauracji „Malika”, która specjalizuje się w kuchni Maghrebu, czyli Afryki Północnej. Drugi odcinek opowiadał o innowacyjnym przedszkolu „Bullerbyn” stworzonym przez Annę Bielawską. Następnie można było dowiedzieć się więcej o sklepie oraz wypożyczalni sprzętu budowlanego i ogrodowego HABU. Potem o swoim biznesie opowiedzieli Zosia Brunka i Kacper Jezierski – właściciele piekarni „Sztuka Chleba”. W piątym odcinku zaprezentowano historię rodzinnej firmy państwa Surałów, którzy prowadzą szkołę jazdy Elka School. Kolejny materiał był poświęcony projektowi „Marta Frej Memy”, czyli artystycznemu biznesowi Marty Frej i Tomasza Kosińskiego. Później rodzina Zabiegałowskich mówiła o swoich „Gdyńskich Rybkach z ikrą Marko”. W ósmym odcinku Marcelina Rozmus-Prinz przybliżyła historię firmy Mana Mana. Potem można było dowiedzieć się więcej o firmie DefiMed, która dystrybuuje m.in. defibrylatory AED. Natomiast tydzień temu o słodkim biznesie mówiła Diana Volokhova, właścicielka cukierni „Więcej”.Więcej informacji o działaniach Gdyni związanych z promowaniem firm rodzinnych można znaleźć na facebookowym profilu Firmy Rodzinne Gdynia. Opublikowano: 20.09.2022 16:00 Autor: Magdalena Czernek (magdalena.czernek@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 20.09.2022 16:06 Zmodyfikował: Agata Grzegorczyk