Rusza budowa Trasy Kaszubskiej - zmiany w organizacji ruchu Rusza budowa Trasy Kaszubskiej - zmiany w organizacji ruchu
Trwające

BalticMuseums: Love IT! New brand of gamified tourist products for sustainable development of natural and cultural heritage tourist destinations

Projekt pn. BalticMuseums: Love IT! New brand of gamified tourist products for sustainable development of natural and cultural heritage tourist destinations


Program: Interreg South Baltic Programme 2014-2020

Partner w projekcie: Centrum Nauki Experyment w Gdyni

Koszt gdyńskiej części projektu: 340 944 zł
Dofinansowanie: 289 802 zł

Głównym celem jest stworzenie wspólnego produktu turystycznego – wielojęzycznej aplikacji mobilnej, używanej podczas wizyty w atrakcjach turystycznych. W ramach projektu odbędą się m. in. hackatony – spotkania programistów, których efektem będzie stworzenie szczegółowych rozwiązań technologicznych aplikacji. Szkolenia dla podmiotów zaangażowanych w projekt, poświęcone m.in. grywalizacji, tzw. storytellingowi oraz user experience (UX), tworzeniu materiałów video i wielu innym zagadnieniom z zakresu obsługi klienta i marketingu.

Okres realizacji: 01.01.2017 – 31.05.2020

Kontakt
Małgorzata Kocur
e-mail: m.kocur@experyment.gdynia.pl

Więcej informacji o projekcie: https://experyment.gdynia.pl/pl/wspolpraca/balticmuseums-loveit/o-projekcie-balticmuseums-loveit/artykul